tag:blogger.com,1999:blog-8501833409675446248.post8083423668013630176..comments2024-02-16T08:14:39.298-08:00Comments on Fear and loathing in the Old World: Będąc młodym kierownikiem piaskownicy. Odcinek 1: Nie zakładaj zbyt wiele z góry i nie spodziewaj się cudów.Wolfgang Schwarzenatterhttp://www.blogger.com/profile/01103564362600321649noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-8501833409675446248.post-83162337667951453972016-04-12T01:35:34.874-07:002016-04-12T01:35:34.874-07:00Dziękuję za dobre słowo. Mapy są oczywiście do uży...Dziękuję za dobre słowo. Mapy są oczywiście do użytku w waszych kampaniach, jeśli macie chęć.Wolfgang Schwarzenatterhttps://www.blogger.com/profile/01103564362600321649noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8501833409675446248.post-68519548016799209102016-04-11T08:26:59.475-07:002016-04-11T08:26:59.475-07:00Ja, utmerket faktisk :)Ja, utmerket faktisk :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8501833409675446248.post-43287977035574563662016-04-10T23:49:24.957-07:002016-04-10T23:49:24.957-07:00Świetny tekst, aż chce się więcej.
A zdanie: "...Świetny tekst, aż chce się więcej.<br />A zdanie: "Opowieścią jest to, co dzieje się pomiędzy rozpoczęciem a zakończeniem sesji, nie zaś to co prowadzący zapisze sobie w kajeciku, czy nawet we własnej głowie." wychawtuję złotą nicią i powieszę nad kominkiem :D<br /><br />Nimsarnhttps://www.blogger.com/profile/14131069056943895734noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8501833409675446248.post-32839141481513553742016-04-09T06:34:35.305-07:002016-04-09T06:34:35.305-07:00"Mamy dwie możliwości - albo modyfikujemy wyn..."Mamy dwie możliwości - albo modyfikujemy wyniki rzutów kością (czyli, mówiąc wprost - oszukujemy), tak żeby spłaszczyć/uwypuklić sinusoidę aktywności, albo wręcz sterować dramatyzmem niczym w scenariuszu (newschool mode on), albo zostawiamy jak jest, licząc na to, że gracze sami znajdą coś interesującego w skąpych wydarzeniach, czy też przejdą do porządku dziennego nad nadmiarem zdarzeń."<br /><br />Dlatego tak bardzo lubię zasadę "I dunno" z Mythic GM Emulator:<br /><br />"When using Mythic and the randomness rules there will<br />come times when you follow the rules, perform each step,<br />and are left wondering, “What does all of this mean?” The<br />clues offered by the meaning, context and focus should<br />suggest an immediate meaning to the random event.<br />Generally, whatever occurs to you first, and seems the best<br />fit, is what you go with. But what if nothing comes to mind? Or, it’s taking too long? Then forget it."<br /><br />Jest fun? Jest. Jest koszernie? A kogo to obchodzi... :)<br /><br />Genialna mastermapa - pobiłeś pod tym względem smartfoxową.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8501833409675446248.post-84677410576076756382016-04-08T23:14:33.263-07:002016-04-08T23:14:33.263-07:00Hexographer. Tylko wylosowane lokacje nanosiłem ju...Hexographer. Tylko wylosowane lokacje nanosiłem już w normalnym programie graficznym na .png wygenerowany z Hexographera.Wolfgang Schwarzenatterhttps://www.blogger.com/profile/01103564362600321649noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8501833409675446248.post-4134490007014919622016-04-08T15:25:50.790-07:002016-04-08T15:25:50.790-07:00W jakim programie robiłeś mapy?W jakim programie robiłeś mapy?Roberthttps://www.blogger.com/profile/10179378308251870791noreply@blogger.com